Bild på Ulrik från vakna med The voice!

Postat av: Anonym

Vet ni vad man kan se allt där Ulrik var med i vakna med the voice? Det finns ju lite på youtube men det är väll inte allt?

Er blogg är grym:)

2012-09-29 kl. 14:47:03
Postat av: alva

söööta !!

hur många läsare har ni? ;o

2012-09-29 kl. 14:50:21
Postat av: DavisClevelandFans

Hej! Jag gillar också Ulrik, bra blogg! :) jag har en blogg om Davis Cleveland, och jag har inga läsare:( så jag undrar om vi kan köra länk mot länk ?även fast jag inte har läsare. Det skulle vara jättekul för mig och skulle tacka dig! :) (har ingen snygg design, men det beror väl inte på det?) :)tack isf om vi kunde göra det! :)

2012-09-29 kl. 17:04:22
URL: http://daviscleveland.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: