Twitter

Postat av: Anonym

Jag och min kompis såg Ulrik i sommar och det var den bästa dagen i mitt liv! Jag fortfarande 50 mil med bio för att se honom (100 med tillbaka vägen) och det var verkligen värt det. Jag stid och väntade i 8 timmar och hamnade längst framme mittemot honom. På stället där jag var var det bänkar placerade enda mot scenen och scenen var jätte liten och jag vara framför honom :-D det går bara att drömma om!!! Jag fick autograf, bild Me honom, kramar och ett minne som klår allt. Han såg på mig och tårarna strömmade ner från mina kinder. Nu vet jag hur det känns att "verkligen" älska någon inifrån och ut! Han är det bästa med mitt liv. Han är mitti allt. Jag älskar dig! <3

Ville varar skriva det här :-) kan ni skriva om er händelse med Ulrik och gärna om ni fotograferade när ni såg honom om ni har några bilder som ni vill ladda upp i bloggen :-)

2012-10-16 kl. 16:43:39
Postat av: Anonym

Jag stavade fel men det skulle stå att jag for 50 mil med bil :-) inte bio ;-)

2012-10-16 kl. 16:45:28



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: