Dagens bilder

4/11-12

Postat av: Anonym

Så fin är han:)

2012-11-04 kl. 19:02:48
Postat av: Anonym

I looove him! ! Ville bara säga att jag har hans mobil nummer och jag vart typ överlycklig när jag fick det. Han är inte så super social på sms hehe men det brukar ta runt 3 timmar ibland hahaha :-D han är så söt!! Jag fick bullret när jag vann en dejt med honom.. Den var på typ 3 minuter innan konserten så vi hann bara ta ett par bilder, få hans autograf, 2 kramar och snacka i en minut. Han vaar super trevlig men jag kunde knappt prata för jag grät som fan!! Sen bad jag om hans nummer. Först tveka han men sen gav han mig det. Jag höll typ på döö! Jag fick inte fram ett ord! Har pratat i telefon med honom 4 gånger nu och dödar minst 1 gång per dag <3:-)

2012-11-05 kl. 20:19:18
Postat av: Anonym

Hahaha skämta

2012-11-05 kl. 20:20:24



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: